Look whos back on track after a looong time!



Hejsan, det var nästan ett år sedan
någon av oss uppdaterade här och ingen läsare har vi haft på väääldigt länge. Vilket såklart är förståeligt. Jag tog bort min egna blogg här idagarna och saknar bloggandet! Hahah. Det är så skönt att bara få låta fingrarna glida över tangenterna och skriva hur man känner och vad man tycker....

Jag tänkte blogga här ibland. När jag känner för det. Ska absolut inte känna någon stress eller press. Det kan tom vara skönt i fall INGEN läser. Man får skriva för sig själv helt enkelt.

Nu sitter jag hemma. I min soffa själv. Kollar på high school musical. Är inne på andra filmen nu. Kul hahah. Igår tog borlänges grundskolor sommarlov. Fyyyy vad gött. Denna sommar ska jag konfirmera mig, jobba på den stora festivalen börlänge har peace and love samt vara där och njuta av untzet med mina vänner och kanske resa någonstans. Annars blir det bara chill hemma med nära och kära. Vila upp sig. För i höst så tar jag tag i sista året. Tiden går fort och jag känner mig. Stor. Känslorna är blandande, stolthet, räddsla, ånger och självklart lycka. Men tillslut så kommer nog allt kännas bra. Så säger jag alltid. Men håller det alltid? Jag vet inte, har glömt.

Vi får se när vi ses nästa gång bloggen, hejdå.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0