Justin Bieber

Glömde säga att det har hänt mycket sedan sist. Bland annat så har jag fått en ny.. idol. en förälskelse. en rolemodel. någon som jag dyrkar. Vem är det inte om den finaste killen på vår jord. Justin Bieber. Jag tror allt började i vintras. Jag hade fått upp ögonen för honom något och så började en av mina kompisar snacka mycket om hans film. Never say never. En dokumentär om hans liv, hans spelningar och hans.. allt. (2010)

Nu har gjort en ny skiva och har massa med nya låtar. Jag har hört några men de andra ska jag vänta med att lyssna på. De ska jag lyssna på imorgon, tillsammans med min kompis. Omg, hur fett kommer inte det bli? Sen blir det att köpa skivan. Helt klart. Han har även börjat sin tour. Han ska besöka nästan varje land. Hur coolt? Det sägs att han tänker besöka Sverige nästa år. I Februari/Mars. Gissa hur lycklig jag är? Min kille kommer hit. Till Sverige. Det enda som känns lite jobbigt är ifall man inte skulle få någon biljett. Då skulle jag dö. Seriöst. Mitt liv skulle vara over. Jag överdriver inte, inte ett dugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0