funderingar.

jag drar efter lunch till kvarnsveden för att åka lite rullskidor.
sen stannar jag där och umgås emd emma.


jag tror jag lägger undan skidorna.. ;(
jag känner ingen längtan eller starka tag, man ska ju tycka det är roligt ellerhur? annars kvittar det ju, men nu när jag kommer upp i tonåren känns det som man måste satts.. jag har bestämmt mig för att sattsa på innebandyn på vintrarna och sommrarna blir det springning och kanske lite fotboll nästa säsong? 
vi får se, jag ska ändra hela mig..
bli en mer posetiv och glad tjej, umgås med mer vänner.
få se om ni känner igen mig om nägon månad;)
såklart ska jag ha kvar alla gammla guldvärda vänner, men också skaffa många nya nu i 7 och så!


nu ska jag packa sen, äta och sen dra mig till cykelcentum för att köpa pluppar till stavarna, ska nog åka lite ändå nu i höst med emma, även fast jag nog inte ska åka.

hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0