today ♥

skriver lite om idag nudå ;).
spöregn konstant hela dagen, chill?
kunde inte göra något på morgonen, men sedan efter lunch begedde jag mig mot kvarnsveden och tränade med emma, roligt. vi spragn 4,5 km, baka de kladdkaka och pysslade lite. sen vid 18 tiden kom min kära mor och körde hem mig, och nu har jag ätit och packat upp.
så nu har jag inga planer.
imorgon ska jag vara med nora, ;)
länge sedan jue, få se om det hänge på mer domnarvetingar..
det är ungefär det jag har att säga, bjuder på lite bilder från den tråkiga förmiddagen..

 
vad passar bättre än att spela lite kort en regnig dag?
 
finast
 
syns inte att det öser ner? seriöst...

JAG SAKNAR DIG, FINASTE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0