That should be meee

Idag har regnet öst ner. Typ hela daaagen. Sånt som man blir lack på när det är sommarlov. Dagarna som gått sen skolavslutningen har jag spenderat mesta dels inne och vilat, men ändå. Snart kommer Emma hit och vi ska laga mat, kolla på film, snacka, lyssna på believe och bara ha det bra.

Att vara tonåring är som en karusell som aldrig vill stanna, det låg jag och tänkte på inatt. Runt och runt åker man. Ibland med huvudet högt och ibland mår man så jävla illa så man bara vill kasta sig av. Jag tror detta är något alla tonåringar känner av mer eller mindre. Så stötta varandra guys! Visa att ni finns där för varandra.
Idag har mamma köttat och klarat vättenrundan!! Grymt vad duktig du är, 30 jävla mil. Det är min mamma det, stolt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0