Träningsdag!

Hej, äntligen hemma från Matsknuts/Tron.
okey, först samling hos Frida i Matsknuts neranför Skräddarbacken, sen började vi springa mot doms stuga i Tron. Det var ca 14 km dit. Vi joggade på och tog lite drikspauser med jämna mellan rum. När vi äntligen kom tll Tron, badade vi och åt. Makaroner med köttfärsås, - mums. Sen snackade vi, skrattade så tårana sprutade och spelade spel. Vid halv 3 började vi byta om för pass två. Stavar skulle då med. Vi körde lite intervaller och så. Efter det så bytte vi om och fikade, blåbärsmuffin.. Sen  skjutsade Emma hem mig och jag packade upp och badade.

Sen packade jag för att sova hos Emma. Jag tog min otroligt smidiga kärringhond och började trampa hit. Nu sitter vi här och snackar och bloggar lite. Jag känner att jag är helt slut.

Har inga planer för imorgon, blir nog att vara med Emma och slappa..
Ha en fortsatt bra Måndag kramar Jonna!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0